سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 710495

  بازدید امروز : 45

  بازدید دیروز : 191

تکلیف الهی

 
آنکه بیندیشد از فرجام [بد] دور گردد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 88/6/19::: ساعت 3:11 عصر


جناب محمد نوری زاد که روزگاری از نوشته هایش بوی خوش ولایت مداری و تعهد و دشمن شناسی می آمد، چندی قبل در وبلاگش با وادادگی در برابر دروغ و ها و شایعات و تحلیل های دشمن پسند موج سبز پرسیده است: مگر می شود دوباره این مردم را برسرسفره این نظام گردآورد ؟
این در حالی است که چندی قبل در آستانه برگزاری نماز جمعه به امامت آقای هاشمی رفسنجانی، موج سبزی ها ادعا کردند با شرکت میلیونی در نماز جمعه نشان خواهند که مردم نظرشان به چه کسی نزدیک تر است(کنایه به سخنان مقام معظم رهبری که در خصوص اختلاف نظرهای بین رییس جمهور و آقای هاشمی رفسنجانی، اعلام کردند نظرشان به نظر رییس جمهور نزدیک تر است). اما تعداد شرکت کنندگان در آن نماز جمعه با احتساب جمعیت مدافع نظام و حامی رییس جمهور به اندازه یک نماز جمعه عادی ماه مبارک رمضان – که معمولاً پر جمعیت تر از سایر جمعه های سال است- هم نبود و صف نماز جمعه حتی تا میدان فلسطین هم نرسید.

حالا از آقای نوری زاد دعوت می کنیم با چشمانی باز به نماز جمعه فردا(مصادف با 21 ماه مبارک رمضان) تشریف بیاورند و ملاحضه کنند که مردم چگونه بی اعتنا به تخریب شخصیت ها و شایعه پراکنی ها و متهم کردن نظام به جنایت علیه مردم، همچنان سر سفره این نظام جمع خواهند شد و به رهبر شجاع و مدیر و مدبّر و فرزانه شان اقتدا خواهند کرد.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک